Finger Paints Asylum

Gisteren was ik bij Demelza die nog meer nagellak heeft dan ik! Ik kwam voor mijn wii, maar zat binnen een kwartier mijn nagels te lakken… Ik begon met de Magnetics van Layla (daarover volgt nog een review) en eindigde met deze combinatie op mijn nagels:

Wil je weten wat je nodig hebt om deze mani te maken?
Ik begon met de ridgefiller van Herome. Vervolgens lakte ik mijn nagels met Ski Teal We Drop van OPI. Aangezien in heerlijk ongeduldig ben, lak ik liever een dikkere laag, dan 3 dunne. Een redelijk dikke laag van deze lak was voldoende om te dekken.
Vervolgens ging daar een laag China Glaze Matte Magic overheen.

Deze lagen liet ik even een tijdje drogen om er daarna de beste flakies overheen te doen die ik ooit heb gezien: Finger Paints Asylum. Wat een geweldige flakies, alle kleuren door elkaar! Ik wilde hem natuurlijk meteen ook hebben, maar het blijkt een behoorlijke hard to find te zijn, helaas.
Na een laag flakies en nog een laag matte magic, kreeg ik dit resultaat:

Geweldig, toch? Ik zit nu al een hele dag naar mijn nagels te kijken: So pretty!! Ik vind het een briljante combi!

Tot slot nog even de lakjes die ik gebruikt heb:

OPI Ski Teal we Drop, Finger Paints Asylum en China Glaze Matte Magic.

 PS. Alle foto’s op mijn blog zijn klikbaar voor een grotere versie.

2 thoughts on “Finger Paints Asylum

Geef een reactie

