Ombre mani

Vandaag een snelle NOTD, een ombre mani! Naar aanleiding van deze geweldige tutorial voor een ‘gradient manicure’ ben ik zelf aan de slag gegaan met OPI Thanx a Windmillion uit de Holland collectie van dit voorjaar en OPI Jade is the new black uit de Hong Kong collectie van voorjaar 2010.

Alle foto’s zijn klikbaar voor een groter formaat.

Wil je weten wat ik er van gemaakt heb?
Ik heb een basislaag gelakt met Thanx a windmillion. Ik had twee laagjes nodig om de lak dekkend te krijgen. Vervolgens heb ik op een oude enveloppe de twee kleuren naast elkaar aangebracht, sponsje (ik heb een goedkoop make-up sponsje gebruikt, een stukje schuurspons, de zachte kant, kan ook prima!) er in gedoopt, en sponzen maar!
Dit is wat ik er van gebakken heb:

Ik moet zeggen, ik kan het niet echt netjes en had heel wat clean-up nodig! Ik had ongeveer de helft van mijn bovenste vingerkootje onder de lak zitten… Maar met wat nagellak en pure aceton is dat prima weg te werken!

Nog even een puntje: ik weet dat mijn nagelriemen droog zijn, maar veel beter zal ik ze nooit krijgen helaas, door de extreem gare huid op mijn handen. Dus: jullie zullen het er gewoon mee moeten doen, dan weet je dat vast ;)

Tot morgen!

Geef een reactie

