Catrice LE Cruise Couture Palette

Vandaag liep ik door een domme fout (ik pakte een bus te vroeg naar een lunchafspraak met een vriendin) door de stad te slenteren en deed een rondje door de kruidvat. Daar spotte ik de nieuwe display van de limited edition van Catrice: Cruise Couture. De collectie sprak me niet bijzonder aan, maar het oogschaduwpalette leek me wel interessant, dus die nam ik mee.

Voor het volledige palette en swatches:

Dit palette heeft twee kleurcombinaties en een highlighter. Er is een combinatie van licht- en donkerblauw en een combinatie van oranje en rood. In het midden van het palette vind je een highlighter:

De donkerblauwe en de rode kleur hebben een heel subtiele shimmer. De highlighter, de lichtblauwe en oranje kleur hebben een opvallendere shimmer. De lichtblauwe kleur is bijna metallic te noemen.
Ook zit in het palette een kwastje met twee kanten: een sponsapplicator en aan de andere kant een kwastje met (ik ga er van uit) synthetische haartjes.

Ik snap zelf nooit zo goed waarom die kastjes in de palettes zitten… Volgens mij zijn er weinig mensen die er iets mee doen. De sponsapplicator gebruik ik zelf in elk geval niet, en de kant met de haartjes is te klein om er echt iets mee te kunnen.

De oogschaduws zien er op het eerste gezicht erg goed uit! Ik had er in de winkel al snel swatches van gemaakt en besloot toen het palette mee te nemen. De kleuren komen goed over, al lijkt de highlighter iets te veel shimmer te hebben om een goede highlighter voor onder de wenkbrauw te zijn. Hier zijn in elk geval de swatches:

Dit ziet er best goed uit, of niet dan? De rode kleur lijkt wat minder gepigmenteerd te zijn, maar misschien is die kleur wel heel goed op te bouwen.

Morgen komt er een look online die gemaakt is met dit palette. Zo op het eerste gezicht lijkt dit palette me zeer geslaagd! Ik ben benieuwd hoe mijn oordeel morgen is :)

Geef een reactie

