EOTD met Too Faced Natural Eye

Voor deze EOTD heb ik het Too Faced Natural Eye Palette gebruikt, een van mijn favorieten. Als even snel een ooglook wil maken, dan pak ik al snel dit palette van mijn make-uptafel om iets in elkaar te flansen.
Gisteren maakte ik zo’n snelle look met mijn favoriete palette.

Zoals je ziet, pak ik dit palette regelmatig, in sommige oogschaduws zit al een behoorlijke deuk (klik op de afbeelding voor groter). Vooral de highlighter ‘Heaven’ vind ik geweldig. Een matte highligter, niet te wit, fijne substantie en genoeg pigment, maar ook niet te veel pigment voor op je wenkbrauwbot, ik hou er van!

Kijk die deuk in de highlighter! Ook Push-Up (in het midden) is een favoriete kleur, deze gebruik ik graag om een lijntje boven en/of onder mijn oog te zetten.
Goed, genoeg over het palette zelf, op naar de ooglook.

Deze ooglook maakte ik gisteren snel. Deze maak ik vaker, omdat hij zo lekker makkelijk en snel is en ook niet te opvallend.
Ik ben begonnen met Heaven onder mijn wenkbrauw, daarna bracht ik Velvet Revolver aan over mijn bewegend ooglid en een beetje in de crease. Vervolgens gebruikte ik sexpresso in mijn crease en blendde ik het geheel.

Ik zette een lijntje tegen mijn wimpers aan met een bruin oogpotlood van NYX en gebruikte Cacoa Puff voor een lijntje onder mijn oog. Vervolgens gebruikte ik de Yves Saint Laurent Shocking Volume mascara en tekende mijn wenkbrauwen bij met een wenkbrauwpotlood in de kleur Fling van MAC.
Ik gebruikte geen foundation, omdat mijn huid momenteel een beetje moeilijk doet en ik hem even wat rust wil gunnen.

Het totaalplaatje!

Tot morgen!

Geef een reactie

